A long day

Gårdagen började med att vi skulle kolla in ett radhus i Jordbro, varken jag eller Pernilla visste något om hur området är vilket i min mening är det viktigaste, jag vill inte ha massa ungdomsgäng nära mig...
Det tog ungefär 15 sekunder att få ett första intryck nämligen bilen brevid våran hade väll gjort nått dumt som att vara parkerad över natten eller nått

image10
En typisk Jordbrobil

Efter att vi hade kollat runt lite i området och i radhuset så åkte vi till Haninge centrum och träffade David "Dealer-em vinnaren" Lönn och åt lite innan vi åkte hem och jag åkte till personalfesten på poker event




Bilder från Maccie D observera hur intresserad Lucas är av Coca Cola innan han ens har smakat

image21
Jag och en filmstjärna!

image22
Heftiga chipstrix är nästan en synonym med Lyckan,
ni får kolla noga sen på introt till Poker på kanal 5 där mina trix syns

image23
Är det något jag älskar så är det blackjack när man turas om att "banka" speciellt när man plussar lite

Kommentarer
Postat av: peter

äh vad då? är bloggen stängd?

2007-11-17 @ 10:04:42
Postat av: AnnaC

Ja, tacka vet jag Pernillas blogg, den kan man lita på!
PS. Har Lucas också stängt sin blogg? DS.

2007-11-17 @ 23:43:59
Postat av: Lyckan

Jag vet jag är en hemsk människa, får se om jag lyckas få ut en inlägg. Kul med kommentarer iaf :D

2007-11-18 @ 03:56:55
URL: http://mikaellyck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0