En länkbänk

tänkte kasta upp lite roliga länkar får se om nått uppskattas

Först ut är en rolig liten rullstolsbunden grupp en varning för folk som ogillar att man retas med minoriteter

Denna är inte så rolig men väldigt intressant hand om man gillar poker, obs att jag tror det är mr Ken Lennard som kommenterar om jag hör rätt...

Fint skuggspel

Ett inofficiellt Simpsons-intro skapat av animatören Rich Cando

Alla har väll sett den smarta South Carolina svara på sin fråga här får man se Jimmy Kimmels analys av svaret


Sjukt basketkast

Alla som känner mig väl vet att jag är oerhört intresserad av zombies och nu tar äntligen världens ledare aktion

Den här gamla irl varianten av ett chatrum är rätt komisk

Ingmar Bergman har varit en stor insperationskälla för mig, inte för att jag gjort film eller så men endå. Här är en spoof (tror jag det kallas) gjord för Conan

Futurama den bästa tecknade serien evah kommer tillbaka en dålig kvalitets trailer här

Space invaders irl, det sjukaste med den här är att dom orkar göra den?

Henrik Schyffert vann priset för Sveriges bästa manliga komiker i år och hans tacktal är helt ok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0