Lika som bär?

Nu hade ni väntat er två bilder en på en kändis och en på en kompis eller något liknande men nej ni ska få höra en beskrivning på en vän till mig och ett brev som känns som att han skulle kunna få eller hans tjej som vi kan kalla för Anna för det är hennes namn baklänges.
Detta är min idol i triviala saker han har gjort saker som att varje dag gå och handla på samma godisaffär och försöka betala med chokladtiorna som står framme vid kassan.
Sen går han och köper chokladboll på cafét och när han får frågan om han ska äta där eller ta med svarar han får jag äta här? Och äter den långsamt framme vid kassan.
En rolig kille helt enkelt och idag fick jag en länk till detta brev och jag tänker direkt på honom

Kommentarer
Postat av: Anna

Vaa?? Jag som var så säker på att jag hade detta brev i säkert förvar.
Schysst att du i alla fall fingerat våra namn.
Jobbigt att vara portad i Kista Gallerian ;)

2007-09-22 @ 22:30:28
Postat av: Peter

Det ska vara de med pärlsocker på

2007-09-23 @ 06:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0