Dag 1

Så har första dagen av skolan gått. Det var en tre timmars introduktion där man fick information som man fått på papper berättat för sig. Kort och gott rätt värdelös, men efter det var det "smygpub" där satt vi (jag och Kenneth) i tre timmar fram till 20.00 jag blev så klart full av 5 öl pinsam som jag är. Han tog ju sex öl och kände inte av det... Jag är sådan n00b.
Imorgon blir första föreläsningen, SPÄNNANDE!

Jag får avsluta med ett visdomsord från min mentor...

P.S. Vill tacka Blåskägg för kommentaren, underbart att någon inte struntat i min blogg efter en lååång inaktivitet

Kommentarer
Postat av: Blaskagg

"You know", hahaha.

2008-08-26 @ 09:00:03
URL: http://blaskagg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0