Lucas in the sky with diamonds

Har precis sett färdigt på Across the universe, en psykadelisk musikal med Beatleslåtar i nya tappningar. En skum film som är ett relativt måste för Beatlesfans.

Sen har trailern för nya Indiana Jones filmen kommit upp kolla in!


Jag vill se!

En ursäkt till alla som kollar in min blogg då och då och märker att den aldrig uppdateras är att jag har jobbat mer dom senaste fem veckorna än jag gjort på två och ett halvt år.
Men jag har lärt mig massor med nya saker på mitt nya jobb som charkbiträde te.x. så vill nästan alla ha sin skinka och salami i så tunna skivor att dom nästan går sönder (vilket jag tycker är riktigt tråkigt, personligen tycker iaf jag att man ska äta Parma och salami i tjocka goda skivor)

Kommentarer
Postat av: Annika

Snygg hatt?

2008-02-14 @ 23:22:35
Postat av: jonas

VAVAVAVAVAVAVA??? har du gått och blivit Delipojke!
:)
wiwiwiwiw

vart då nånstans?

2008-02-16 @ 07:45:47
Postat av: Lyckan

På vi här i Lidingö centrum

2008-02-17 @ 08:07:43
URL: http://mikaellyck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0