Fronting

Jag har precis slutat eller precis och precis för en timma sen men jag har bara suttit som en zombie i soffan har inte ens orkat duscha ännu, luktar fisk och blod. Men jag har iallafall frontat för första gången, när jag gjorde det så var det ett berg av bacon Då som en blixt från klar himmel slog det mig att det måste finnas en HEL del bacon om man tänker globalt, undra hur mycket? Det var som att jag kom riktigt nära solen, jag blev alldeles varm inombords när jag bara stod där och log

image47

Kommentarer
Postat av: Pernie

Ha ha kan tänka mig hur det såg ut :)

2008-01-19 @ 16:34:49
URL: http://pernillaolsson.blogg.se
Postat av: Annika

Orm:D xxxx o kram

2008-01-21 @ 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0