the game - Lyckan

Som ALLA nog redan har sett så visades "Poker the game" på kanal 5 igår på bästa sändningstid, ingen konkurent på dom andra kanalerna förutom Brewsters miljoner som är en sjukt rolig film. Många har redan frågat mig om mitt liv kommer se annorlunda ut nu när jag är en kändis, men jag tror inte det jag är ju en vanlig människa precis som ni!
Bara det att jag nu kommer komma förbi kön på stureplan och främmande kvinnor kommer komma fram och vilja ha sex med mig, vilket jag så klart tackar nej till jag är ju småbarnsförälder.

Helgen har varit bra, träffade familjen i lördags och var bakis igår. Idag fyller min mamma år så vi ska hem till henne!
Så till nästa gång Let your cards be live and your pots be monsters!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Är så stolt över dig, du var så SÖT i TV :) Nästan lika söt som live ;) Och det bästa av allt är att jag kan få din autograf när jag vill!!! Man kanske skulle börja sälja dem på ebay och tradera nu när du är känd? :P

2008-01-08 @ 16:46:51
URL: http://pernillaolsson.blogg.se
Postat av: Annika

Din röst lät bra och tack för att ni kom hem till mig:D

2008-01-17 @ 00:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0