Flashback!

Idag var jag hos min mamma med Lucas, när jag var där snubbla jag över ett gammalt videoband märkt "vykort", jag visste direkt vilket band det var. Pappa och Gunvors band som dom skickade när dom hade kommit till Jersey från 1994. Ojojoj vad sjukt att se sin pappa och ännu sjukare att se sig själv 14 år yngre, inte speciellt smickrande. Men ändå kul mellan skäms attacker... Pernilla var snäll iaf och sa att hon inte tyckte att jag var SÅ pinsamm. efter 1 timmes film var det en inspelning av julen 93, det var oxå lite kul. Ja annars är allt ok börjar må lite bättre efter förkylningen jag fick av Lucas och imorgon är hela familjen ledig så vi ska ta det lugnt och ha det trevligt hej hej.


Inte flashbacken som rubriken syftar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0