Comma hem, till vadå?

Fyfan man är riktigt less på com hem, inte nog med att deras reklam suger och att dom har sjuka överpriser men man ska stå ut med att vara utan telefon och internet i fyra dagar eller?!

Jag hade min första tenta någonsinn i lördags, det var lite nervigt innan, jag hade ju under hela kursen kännt att det här har jag ju koll på. Man är ju så pass gammal att man kommer ihåg, space invaders, stugan och liknande även om man spelade dom några år efter realeserna. Men dagen innan tentan lyckades jag få Pernilla att testa mina kunskaper, då läste hon ur boken och ställde en massa frågor, efter det blev det helt kallt inom mig... Jag kan inte ett enda årtal eller namn på människorna som gjort alla spel och datorer.

När jag väl fick se tentan kändes det bra igen, det var inga frågor som jag inte svara på och det kändes rätt bra, nu är det bara att vänta på resultatet.

Jag i tentasalen
En bild på mig medans jag tar mig ann tentafrågorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0