Den sista dokusåpan

Den sista dokusåpan
Info om serien
Tv6s stora vårsatsning beskrivs som en blandning av "Blair witch project" och "Zombieland". I serien som kommer att bestå av 8 halvtimmes avsnitt handlar om att det spelas in en nya dokusåpa samtidigt som en zombieepidemi bryter ut över Sverige.
Serien kommer att vara "stjärnspäckad" med svenska superkändisar. Nämligen följande:
  • Cissi Forss
  • Filip Berg
  • Christian Wennberg
  • Daniel Paris
  • Meral Tasbas
  • Vanita Bergman
  • Robinsson Robban Andersson
  • Eva Nazemsson
  • Patrik Sjöberg
  • Barbro "Lill-Babs" Svensson
  • Caroline af Ugglas
Mina åsikter och förutfattade meningar

Jag ser faktiskt riktigt mycket fram emot denna serie. Handlingen påminner läskigt mycket om den i brittiska Dead set, vilken jag verkligen rekommenderar för de som gillar zombies på tv.
Men tyvärr har jag ingen bra erfarenhet av att ha höga förväntningar på svenska produktioner. Den senaste gången jag hade stora förhoppningar var inför svenska masterchef. Vilket visade sig vara en väldigt dålig kopia på det Australienska orginalet och den bättre kopian från Amerika.
Källor
Expressen
Resume


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0