Är inte all dålig tv lika dålig?

Den här Picasso tjejen från Idol som  börjar gråta hela tiden. Hur länge ska jag bli dömd för att jag ställde upp på något som jag trodde skulle vara en kul grej för några år sedan?
Jag som inte gillar dokusåpor alls inte heller call-tv som hon också varit värd i tycker att hon fortfarande ställer upp i "dålig tv för att bli fejktjändis i 15 minuter" Varför skriver jag detta då?!? Jo för att min underbara älskade sambo som är underbar på alla sett utom då kanske smak på tv-program vill att vi ska se på Idol ikväll och jag vill bara gnälla lite innan, men som sagt om man ska göra dålig tv ska man väll ändå bjuda lite på sig själv som den här tjejen... Den här filmen är upplagd för några dagar sen sett många länkar så ni har väll sett den redan men den är värd att se om :D

Kommentarer
Postat av: kul kille

prova detta skit ´kul http://www.xgenstudios.com/game.php?keyword=castlewars

2007-10-04 @ 18:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0