Sur på sl

Ja jag blev rätt besviken ni kan se mailet jag skrev så slipper jag upprepa mig... Jag är som sagt smått irriterad

Hej Sl!
Jag skulle åka hem från mariatorget till Lidingö centrum klockan 04.15 och skulle vara framme 04.46 natten till idag. Resan fram till T-centralen gick utan problem, men väl där antar jag att ni tog bort bussen som skulle gått 04.30 så jag står där utan någon annan förbindelse, kollade reseavikelser på eran wap sida där står inget.
Så jag får lov att vänta tills klockan 05.00 då kommer tunnelbanan bara 2 minuter försenad så jag kommer till ropsten klockan 05.11 då tänkte jag ta buss 291 mot Agaplan klockan 05.14, så det har fortfarande inte gått en timma innan jag påbörjade min oplanerat långa resa men han kräver ändå att han ska stämpla igen, då förklarar jag att jag trots allt väntat 30 minuter på en buss som inte kom och att han kanske kunde låta mig åka hem när det inte gått en timma ens. Han säger då att jag ska skicka ett klagomål, jag tror ju knappast detta kommer hjälpa mig på något sätt men vill ändå förmedla att jag tycker ni kan förbättra er.
Kan även bifoga bild på den enligt mig orättvist stämplade remsan ifall ni vill se?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0