Zelda

Anledningen till att jag inte skrivit på länge är att jag har spenderat all min fritid på Fallout 3, men i helgen klarade jag det till slut så nu kan jag ta det lugnt, ska bara klara alla sidouppdrag :)

men nu har jag har drabbats av Zeldafeber, börjat spela om dom gamla godingarna och beställt Wind Waker och Twilight Princess.Här kommer några bilder som beskriver hur det såg ut igår

Här har Link besegrat Gannon och fått Triforce of power
En sekund innan Link har båda Triforcarna

Micke glad när han klarar Zelda
Kolla va glad jag va när jag klara Zelda

Frig och fröjd
Allt är frid och fröjd i Hyrule igen...

Oj vad hände nu?
Tills jag fick reda på att jag måste göra om allt...

Kommentarer
Postat av: Karl

Naww, jag minns första gången jag fick höra "Another guest will start from here." Det är som att göra "The princess is in another castle". Det gör sååå ont varje gång.

2008-12-10 @ 19:28:44
Postat av: Pernie

Vilka fina bilder, du är så söt! :)

2008-12-11 @ 09:03:30
URL: http://pernillaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0