Världens bästa framförande?

Ja det är allas favoriter Kraftwerk!

Just nu håller jag på att plugga spelmotorer och då får jag chansen att programmera med Ogre vilket är väldigt interessant. Finns bara en robot och en ninja i världen ännu men dom rör sig iaf. Om jag orkar kommer det mera info om hur det går senare.
ninja och robot
På min andra kurs så är jag lite efter pga att jag varit sjukt i några veckor men jag hoppas jag hinner ikapp allt innan bebisen tittar fram.
Ikväll blir det föreläsning av Dice som jag ska gå på med Karl det ska bli skoj, vi ses!

Kommentarer
Postat av: Karl

Det var väldigt skoj att lyssna på Dice tycker jag allt :)

2010-04-21 @ 12:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0